Търся си приятелка

Бих искал да си намеря жена за сериозна връзка, с която да имаме сходно мислене по някои важни въпроси, свързани с рационалното мислене и поведение. Това включва и проблемът с конформизма и натискът на околните (peer pressure) за възпроизвеждане на тези меми, приети за нормални („така е прието“, „какво ще си помислят другите“). В момента съм на 34 години (навърших ги на 17 октомври 2016).

Бърз тест - ако една жена отговаря на тези критерии е доста вероятно да е подходяща:

  • да не пуши цигари,
  • да не пие алкохол,
  • да не вярва във въображаеми небесни приятели,
  • да не вярва във врачки, гледачки, екстрасенси, астрологията, хомеопатията,
  • да няма татуировки и пиърсинг,
  • да не отказва да яде храни от животински произход (да не е вегетарианка или веганка).

Търся си приятелка, която няма татуировки и не си е продупчила зърната на гърдите (за да си закачи някакви бижута там), не просто защото това е грозно и противно, а защото това е индикация за сериозен проблем с взимането на решения (това е граничен случай, при който ползата е практически никаква – тогава даже не трябва да смяташ риска какъв е и да го съпоставяш с ползата, просто казваш „защо да правя тази глупост, ако нямам полза?“). Ползването на човешката кожа като платно за рисуване, докато човекът е жив, е не просто неразумно, това е гротескно...

Мисля, че алкохолът, цигарите, веганството, вярата във врачки, хомеопатия, въображаеми небесни приятели, хороскопи и други подобни глупости също са добър индикатор за липсата на сходство в мненията ни за важните неща.

Важно е да имаме сходство в мненията за нещата, които не е разумно да се правят, точно толкова (ако не и повече) от това да имаме сходство в мненията за нещата, които е разумно да се правят. Съществуват малък брой екстремни глупости, които е важно да не се правят и са отговорни за значителна част от човешкото страдание (умиране бавно и мъчително от рак на белите дробове – не, благодаря).

Важно е да имаме сходно мнение относно показното потребление. Добавих някои мои разсъждения по въпроса за показното потребление в статията ми за данъците. Извършването на показно потребление може значително да понижи качеството на живота и да увеличи риска от бедност и мизерия (и всички произтичащи от това неприятности).

Разбира се, чел съм достатъчно по въпроса за да ми е ясно, че когнитивните илюзии/деформации, които пречат на хората да взимат най-добрите решения, няма как да се деинсталират (за хората е обичайно да взимат грешни решения, като това се отнася дори и за най-образованите и най-интелигентните), но изучаването им дава възможност на хората да се сещат понякога, че са на път да направят някоя глупост и в някои случаи да успеят да вземат по-правилни решения.

(Нерационалното и неразумно поведение може да се разглежда като резултат от действието на когнитивните деформации.)

Канеман дава пример в книгата си „Мисленето“ с тази визуална илюзия:

Познаването ѝ не я прави да изчезне. Хората пак виждат едната линия като по-дълга от другата. Но ако я познават ще се сетят, че това, което виждат, не е това, което е; ще вземат линийка и ще премерят линиите.

Аналогично, когнитивните илюзии също продължават да действат след като човек е обучен да ги разпознава, но има шанс да се сети да вземе една метафорична линийка и да измери метафоричните линии преди да вземе важно решение.

Не търся жена, която не взима грешни решения. Това не е възможно. Аз също взимам грешни решения. Всеки ден. Но се старая да не греша за важните неща – избягвам да ям твърде много въглехидрати, не пуша цигари, не пия алкохолни напитки, избягвам да правя неща, които могат да се разглеждат като показно потребление, не си пробивам (и инжектирам багрила в) кожата без да имам полза от това (пиърсинг и татуировки), не вярвам във въображаеми небесни приятели и техните представи за „правилен“ живот, не вярвам в псевдонаучни глупости като астрологията, хомеопатията и други.

Някога си мислех, че лесно ще си намеря приятелка, с която имаме общи интереси. Това предположение обаче е твърде наивно. Сега не смятам, че е нужно да имаме общи интереси, достатъчно да е имаме консенсус за някои от важните неща.

Кой съм аз?

Кои са нещата, които са характерни за личността на един човек? С кои неща човек се самоопределя?

Да ви звучат познато следните изказвания?

„Аз съм програмист.“

„Аз съм електротехник.“

„Аз съм инвеститор.“

„Аз съм застрахователен агент.“

„Аз съм кредитен специалист в банка _______.“

„Аз съм директор на фирма ________.“

„Аз съм скептичен емпирик.“

„Аз съм стоик.“

„Аз съм българин.“

„Аз съм любител на класическата музика.“

„Аз съм привърженик на „Левски“.“

„Аз съм либертарианец.“

„Аз съм колекционер на __________.“

Професия? Длъжност? Организацията, за която работи? Философията, която следва? Политическите възгледи? Хобитата, които практикува? Как си изкарва прехраната? Държавата, на която е гражданин? Кой футболен отбор поддържа? Каква музика слуша? Формалното образование (каква диплома има)?

Когато говори за себе си кое трябва да спомене? Трябва ли да изброява книгите, които е чел? Или нещата, които го вълнуват (от които се интересува)?

Често задавани въпроси, задавани при запознаване:

„С какво се занимаваш?“

„От какво се интересуваш?“

„С какво си вадиш хляба?“

„Какви книги четеш?“

„Какви филми гледаш?“

„Каква музика слушаш?“

Колкото повече човек се замисля за подобни неща – толкова повече му се струва абсурдна цялата концепция за личност и описването ѝ по подобен начин...

Поради липса на по-добър метод да опиша личността си (и изобщо да каже нещо „за мен“) ще ползвам някои от въпросните клишета.

Какви книги чета

От художествената литература предпочитам научната фантастика. Ето някои произведения, които съм прочел и са ми харесали:

Григор Гачев

Иван Попов

Николай Теллалов

Сергей Лукяненко, „Мирисът на свободата“.

Мартин Петков, „Те не вярват в приказки“.

Станислав Лем, „Звездни дневници“.

Майкъл Крайтън, „Състояние на страх“.

Йозеф Несвадба, „Тръст за унищожаване на историята“.

Джек Лондон, „Силата на силните“.

Аркадий & Борис Стругацки, „Пикник край пътя“.

Аркадий & Борис Стругацки, „Обитаемият остров“.

Аркадий & Борис Стругацки, „Бръмбар в мравуняка“.

Аркадий & Борис Стругацки, „Вълните усмиряват вятъра“.

Аркадий & Борис Стругацки, „Хищните вещи на века“.

Аркадий & Борис Стругацки, „Милиард години до свършека на света“.

Аркадий & Борис Стругацки, „Понеделник започва в събота“.

Артър Кларк, ...

Айзък Азимов, ...

Рей Бредбъри, „И гръмна гръм“.

Рей Бредбъри, „451° по Фаренхайт“.

Джордж Оруел, „1984“.

Дъглас Адамс, „Пътеводител на галактическия стопаджия“ (и други).

* * *

Освен художествената литература:

Даниъл Канеман, „Мисленето“.

Даниъл Левитин, „Организираният ум“.

Джон Нофсингър, „Психология на инвестирането“ (в процес на четене).

Даниъл Пинк, „Мотивацията“.

Малкълм Гладуел, „Повратната точка“.

Ричард Броуди, „Психическите вируси“.

Ленард Млодинов, „Походката на пияницата“.

Ленард Млодинов, „Подсъзнателното“.

Адам Кеш, „Психология for dummies“.

Кели Макгонигъл, „Самоконтрол“.

Чарлз Дюиг, „Силата на навиците“.

Оливър Бъркман, „Противоотрова“.

Насим Талеб, „Надхитрени от случайността“.

Насим Талеб, „Черният лебед“.

Насим Талеб, „Антикрехкост“.

Тим Харфорд, „Икономист под прикритие“

Тим Харфорд, „Нещата от живота и тяхната логика“

Бен Голдейкър, „Псевдонауката“

Бен Голдейкър, „Капаните на фармацевтиката“ (в процес на четене).

Мъри Гел Ман, „Кваркът и ягуарът“.

Роджър Пенроуз, „Новият разум на царя“.

Боян Янков, „Тайните на естествения интелект“.

Йордан Янков, „Глобалната лъжа“.

Стивън Хокинг, „Кратка история на времето“.

Стивън Хокинг, „Великият дизайн“.

Бил Брайсън, „Кратка история на почти всичко“.

Мичио Каку, „Физика на бъдещето“.

Брайън Грийн, „Елегантната вселена“.

Брайън Грийн, „Тъканта на космоса“ (в процес на четене).

Ричард Докинс, „Себичният ген“ (в процес на четене).

Мат Ридли, „Червената царица“ (в процес на четене).

От какво се интересувам

Списъкът с книгите донякъде отговори на въпроса, но вероятно повечето, които четат това няма да проверят какви са книгите (ако изобщо са прочели заглавията). Някои от тях е трудно да се сложат в някаква ясна категория. Например книгите на Талеб ги слагат в категорията „Бизнес“ (с маркетингова цел), но много повече им приляга философия на науката и психология.

Електроника.

Книги в областта на електрониката нарочно не съм изброил, чел съм ги отдавна, сега чета онлайн от време на време. Като хоби ремонтирам разни електронни устройства – монитор, микровълнова печка, пералня и други.

Това е последния ми проект, който съм започнал:

Донякъде съм го довършил (работи – поне тази част, която е реализирана). Служи за определяне дали светлината е модулирана амплитудно (например с цел да се определи дали даден монитор или телевизор ползва широчинно-импулсна модулация при регулиране на яркостта, дали светлината от светодиодната крушка е модулирана амплитудно).

Втората половина ще съдържа светодиоди, които ще са индикация за приблизителната амплитуда на светлинните импулси (за да може да се ползва без външен волтметър или амперметър).

Така изглежда в програмата за проектиране (KiCad):

Онзи „летящ“ резистор на снимката го добавих след като платката вече беше готова – без него не работи.

Професионалистите ще забележат, че ползвам thru-hole технология, което вече не е модерно (сега се ползва основно повърхностен монтаж) и платката е правена ръчно (по лазерно-ютийната технология + поправка с маркер заради некачествения тонер). Електрониката ми е хоби.

Психология.

Интересувам се от това кое кара хората да възпроизвеждат всякакви странни (и вредни) меми, кое в тях натиска метафоричните им психологически бутони и кои системни грешки в мисленето им благоприятстват за това. Също така какви са системните грешки в мисленето им, които ги карат да взимат грешни решения при инвестиране.

Смятам, че изучаването на психологията може значително да подобри човешкия живот.

Програмиране.

(...)

Философия, включително философия на науката.

(...)

Какви са политическите ми възгледи

Мисля, че съм написал достатъчно по въпроса в статията си Защо не съм агорист или анархист.

Какво гледам

Избягвам да гледам телевизия. Също като художествената литература, предпочитам филмите в областта на научната фантастика.

Какво гледам в YouTube може да видите в профила ми там.

Каква музика слушам

От доста години почти не слушам музика. Е, понякога си пускам в YouTube „Imagine“ на Джон Ленън и плача.

Също така има едни нови сюрреалистични музикални клипове на не много известни изпълнители, които ми харесаха.

* * *

Ако това ви се струва малко – може да прегледате блога ми. В него пиша за някои от нещата, от които се интересувам.

* * *

Ако смятате, че е възможно да сте подходяща за мен, можете да ми пишете чрез Google+, Facebook или електронната поща.

* * *

От една страна ме критикуват за това, че съм написал какво не търся (а не какво търся). От друга страна ме критикуват, че съм имал много високи изисквания, на които не отговаря почти никой (и в резултат – ще си умра самотен и нещастен).

А не се ли сещате, че съм написал какво не търся с цел жените, които отговарят на критериите ми (via negativa) да не бъдат твърде близко до нула число?

Когато бях наивен (по време на ученическите ми години и малко след това) исках да си намеря гадже, с което да имаме общи интереси. Това сега ми изглежда нелепо. Не е нужно да имаме общи интереси, достатъчно е да имаме консенсус по някои важни неща.

Коментари

  1. Привет,

    Мисля, че ще постигнеш повече успех в намирането на приятелка, ако малко промениш подхода си.

    Вместо да пишеш какъв да не е бъдещият човек до теб, напиши точно обратното - какъв искаш да е (например: да води здравословен начин на живот; да вярва в...; и т.н.)

    Успех :)

    ОтговорИзтриване
  2. само не разбрах какъв ти е проблема с хомеопатията? ако мацката е здрава цял живот, защото ходи на планина и събира билки, не се тъпче с антибиотици и не прибягва до комерсиалните лекарства при всяка истинка, не е за теб, така ли? впечатляващо...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това което изброи не е хомеопатия.

      Изтриване
    2. Хомеопатията е ефективна точно колкото плацебо. Защото е плацебо.

      Изтриване
    3. Медицината е ефективна точно колкото плацебо. Защото е плацебо. Само дето носи и странични нежеленаи ефекти.

      Изтриване
    4. Скептичен емпирик14 октомври 2016 г., 23:42

      Няма да споря с конспиралници, вярващи че „медицината е ефективна точно колкото плацебо“, прекалено съм зает да споря с поддръжниците на теорията за плоската Земя.

      Изтриване
    5. Може ли да обясните тогава как конвенционалната медицина лекува Витилиго? Защо лекарите те карат да се обърнеш към Хомеопатията. Тибетската медицина разчита на паметта на водата в тялото на същото е базирана и хомеопатията, а не на плацебото. Вибрации - това е. Те имат отражение върху телата ни ежедневно.

      Изтриване
    6. Да, мога да обясня.

      Ето подсказка от Уикипедия:

      „Витилиго не е заразно заболяване и се проявява обикновено при провокиране от емоционални фактори или физически и химически травми върху кожата при хора, предразположени към развитието му.“

      Когато лекарят прецени, че пациентът е склонен да вярва в хомеопатията (тогава плацебото действа по-добре) пробва първо дали няма да се оправи с плацебо, а после, ако няма ефект, дава и истинско лекарство.

      Също така лекарят може да прецени, че истинските лекарства имат твърде много странични ефектни и не са подходящи за конкретния пациент. В този случай му дават плацебо (хомеопатични лекарства), защото е безвредно и може и да има някакъв ефект (или просто случайно болестта да отмине сама).

      Изтриване
  3. А защо не кажеш какво искаш от нея ? Не какво не искаш. С таков негативно мислене нормално да нямаш приятелка

    ОтговорИзтриване
  4. Uspeh, momcheto mi! Tia sushtestvuva, tam niakude... Good luck!

    ОтговорИзтриване
  5. Шелдън? Ти ли си? В групата Няма смисъл във фейса си останал доволен, бро...

    ОтговорИзтриване
  6. Привет!
    Не пуша, не пия, нямам татуси, нито пиърсинги, ям месо, спортувам, здрава съм и чета много. Абсолютно съм сигурна, че не само отговарям на критериите ти, но даже съм над тях, но не смятам, че ти отговаряш на моите. Успех с търсенето на приятелка по обява и списък с най-разпространените вредни меми. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Какви са критериите ти? За един преятел питам...

      Изтриване
  7. А какво предлагате на тази приятелка? Защо да предпочете Вас пред друг мъж или пред това да бъде свободна? Все пак връзка се започва при наличия на някаква добавена стойност към живота на човек (при Вас това е партньор с определени възгледи и житейски нагласи), а Вие не казвате нищо за това каква е Вашата добавена стойност към живота на потенциалната Ви приятелка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пригответе си метафоричните пуканки, ще има продължение.

      Изтриване
    2. Надявам се, че сте ги подготвили наистина, защото е безкрайно обидно да публикуваш в блога си снизходителен списък с имагинерните си "Критерии" за перфектната жена (имагинерни, защото The Big Бang Theory е само телевизионен сериал, колкото и авторът да твърди, че не гледа телевизия)и да създава един колективен образ на желаната от него жена, без да вложи в изказването си нито една причина, защо някоя дама би направила изобщо този безумен избор?!
      Честит Рожден Ден на патерица, но това не е сайт за запознанства, брат, и много се съмнявам емоционално оперираното ти същество да успее с този подход...

      Изтриване
    3. Каква е добавената ми стойност всяка жена от целевата ми група ще се досети като прочета какво съм написал.

      Това, че не възпроизвеждам вредни меми като пушене, пиене на алкохол, вяра в небесни въображаеми приятели, врачки, гледачки, екстрасенси, астролози, хомеопати и т.н. доказва, че аз съм човек, на който може да се разчита.

      Тези, които не гледат собствения си интерес, не са надеждни. Щом не действат в свой собствен интерес как може да им се разчита за каквото и да било?

      Една жена кого е по-разумно да избере - някой мъж, който ходи да се консултира при гадатели когато трябва да вземе решение за инвестиция или такъв умен и красив като мен, който чете книги, написани от истински психолози по въпроса и знае за системните грешки в мисленето, които пречат за взимане на разумни решения при инвестиране?

      Изтриване
    4. re "целевата ми група", питам се дали тя не е всъщност празното множество. Но природата не е толкова логична, колкото теб, може да е направила някоя такава мома. Така че успех ;п

      Изтриване
    5. >Това, че не възпроизвеждам вредни меми като пушене, пиене на алкохол

      Това не са "меми", а пороци/начини за разпускане/пристрастявания. btw ако погледнеш най-великите хора в историята, са били тотално пропити не само с такива, но и с по-тежки пороци. Тежка е кралската корона.

      >доказва, че аз съм човек, на който може да се разчита.

      Нищо подобно не доказва.

      >Тези, които не гледат собствения си интерес, не са надеждни.

      По тази логика патологичните нарцисисти/социопати/психопати са най-надеждните хора. Честито, печелиш награда за най-малоумно изказване на века.

      >Щом не действат в свой собствен интерес как може да им се разчита за каквото и да било?

      Защото МНОГО често, именно хората, които най-много действат в чужд интерес, действат най-малко в свой. Което е логично, понеже често има конфликт на интереси, така че не може хем те, хем аз.

      >някой мъж, който ходи да се консултира при гадатели

      Много си се фиксирал върху цялото това "аз съм против религията, гадателките и т.н., затова трябва да се ебете с мен". Повечето мъже не ходят на гадателки, така че аргументът ти е никакъв. Плюс това, кой в каква религия вярва, или дали изобщо вярва, не възбужда жените....нито пък мъжете.

      >такъв умен и красив като мен, който чете книги, написани от истински психолози

      След изказването за "който не си гледа неговия интерес, не може да се разчита на него", силно се съмнявам, че си толкова умен, за колкото се мислиш. Красив - ми...не си грозен, ама не си и харизматичен, нито сексапилен, нито стилен, нито интересен, нито пленителен и т.н., сеш се? Всичките тези неща, дето създават привличане в противоположния пол. Затова един грозник, който обаче има готино излъчване ще има пички наредени на опашка, а ти, не. В погледа ти няма емоция, няма усещане, няма излъчване (каквото и да е). Ако не си се обидил до тук, опитай се да не се обидиш и тук - биеш на робот. Чисто и просто. Някаква машина, покрита с добра имитация на човешка кожа. В писанията ти няма емоция или човечност. А дори и умните жени се кефят на тези неща.

      Ти какво искаш? Някоя жена, с която да си седите, и да си следите logical fallacy-тата, да си четете книгите за психология един до друг.....и.....и.......и?????.....да й покажеш новия си ел. проект, и тя да се разтече? Няма да стане.

      Изтриване
  8. Хах....супер, такива жени няма, брат, в България...тука пушат като циганки, пият и псуват като каруцари, ходят на ходжи да им правят муски, въпреки че са християнки,...приличат на игленици от пиърсинги, СЛУШАТ ЧАЛГА, БРАТЛЕ...и се правят на вегетарианки, а нощем хващат синузит от надничане в хладилника....не си търси българка, брат, дори и поколение няма да ти народи, щото то иска гледане, а нея я мързи да гледа себе си и теб, камо ли децата ти....

    ОтговорИзтриване
  9. Ето едно видео с така наречените "научни" факти и изследвания. https://www.facebook.com/100010596698770/videos/vb.100010596698770/313286895701198/?type=2&theater Интересно ми е дали вярвате сляпо на науката или просто се носите по някои от теченията й ;) Доколкото разбирам това видео идва от любител на Ленън(не от мен), ако това има някакво значение, но от рационална гледна точка не би трябвало.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На първо „четене“ ми изглежда като конспиралническо видео, ама може и да греша.

      Изтриване
    2. Според мен всеки, който е достатъчно задълбочен в разбирането си за науката може да проумее, колко неща не се обясняват или се обясняват с "най-вероятното" от нечия си гледна точка. Не съм гогледал видеото, но като цяло, какво казва "науката" може да се спори безкрайно, защото и учените не стигат до консенсус, редовно се сменят работните теории и пр. Науката си е религия.

      Изтриване
    3. Разкажи ми повече за космическите кораби, които са построени от тези, които не ползват научен метод.

      И за тези, които чрез молитви към въображаемия си небесен приятел са ходили до Луната.

      Изтриване
    4. Въпросът за мен не е, как да построим космически кораби, а защо стоим на осрано, само и само да си развеем байряка на луната.
      Между другото лудите хора имат много по- интересни преживявания във вътрешния си свят от повечето от нас (не чак толкова луди) в живота си :)
      Интересен факт - йогите също казват, че използват научен метод. Просто обаче използват тялото и съзнанието си като по-съвършени инструменти.

      Изтриване
    5. Значи гроздето е кисело, така ли?

      Тъй като тези, които не ползват научен метод, са построили точно 0 (нула) космически кораби – казваме, че въпросът с космическите кораби не е важен.

      За какво ни е грозде, при положение, че е кисело?

      А нещо за автомобилите, построени от тези, които не ползват научен метод, ще ми разкажете ли? Или това, че броят им е точно 0 (нула), ще го заметем под килима, защото е по-здравословно да се ходи пеш?

      Изтриване
    6. Толкова са ти научни коментарите, че нямам какво да кажа освен да се съглася с теб.
      Може да те вземат на работа в предизборен щаб или нещо такова. Идеално знаеш как да манипулираш офци. Тука по форумите си хабиш таланта.

      unsubscribe

      Изтриване
  10. " да имаме сходно мислене по някои важни въпроси, свързани с рационалното мислене и поведение"

    Ако намериш такава, имаме интерес да я изложим като експонат в музея на Хари Потър срещу добро възнаграждение.

    ОтговорИзтриване
  11. Пескатерианки вършат ли ти работа? Можем да ядем представители на всички класове животни, без птици и бозайници. Технически това не изключва мешести и плоски, кръгли и прешленести червеи. Аз лично закусвам кексчета с брашно от изсушени дъждовни червеи и/или скакалци.

    ОтговорИзтриване
  12. Пич, никога няма да си намериш гадже, прекалено много критерии имаш към потенциалната мацка? Още малко ще искаш и да не носи очила, обици на ушите и ако може да се облича като монахиня? А, секс ще правите ли или само ще се гледате в очите? Никак не харесвам такива мъже като Вас, така наречените професори както им викам и имат мнение за всичко и винаги са правите (всъщност всеки е прав за себе си). И какво лошо имаш против татусите?В крайна сметка всеки си избира сам какво ще прави с кожата си. Да, аз например, нямам татуси, но това не ми пречи да им се кефя и да не го наричам цитирам те:" Ползването на човешката кожа като платно за рисуване, докато човекът е жив, е не просто неразумно, това е гротескно...". Вярвай ми, такова момиче не съществува от това, което си написал. Колко е вероятно, аз да преспя с някоя известен пич като Том Харди например, защото му се кефя. И теста с стрелите е тъп, да те са с еднакъв размер, просто на едната стрела острието е наобратно и залепено за линията, ако добре го обясних. И те съветвам да си разшириш хоризонта на четенето на книги, защото има и други автори :) И в крайна сметка чалгата, сръбското и т.н. жанрове не са чак толкова лоши и има свестни парчета, това, че ти не ги харесваш и не ги разбираш, не прави момичетата по-низши от теб. Не се сещам за момента какво да напиша повече, защото розето ми обърка мозъка. О, да пия вино!

    ОтговорИзтриване
  13. Шелдън! Това ти ли си?

    ОтговорИзтриване
  14. зачетох се и ми стана интересно....

    Младежо още ли не си разбрал какво иска една жена ? и преди 5000 години е било същото. Иска мощен як чеп да и изкърти дупката за 20 минути не по малко, иска и някой лев за да има за черни дни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пропуснал си "да изглежда добре" или "да ме побърква като я погледна". Ако смяташ, че не е важно, вземи си намери приятел.

      Изтриване
  15. Все едно, че аз съм я писал тази глупост най-отгоре, ама с акъла отпреди 10 години. Авторът заслужава уважение, че се е осмелил да даде гласност на мислите си, ама това не променя факта, че е пълен дебил.
    Недей да избираш много, щото ще си останеш сам, точно като мен. Послушай писалия над мен, той е 100% прав. Не търси акъл в жена, ако може сама да си връзва обувките, значи е достатъчно умна. И ако циците и са по-големи от твоите скачай смело и безотговорно.
    Разумът е много вреден човешки придатък! Думите са на Марк Твен.

    ОтговорИзтриване
  16. Абе Пич, ти работа ли си търсиш или Жена ??? В НАСА няма да те вземат с тази биография. А ако става въпрос за намирането на мома за съвместен живот... Сбъркал си подхода генерално ! Жените наистина искат як чеп и яко кинти ! Това е вярната формула в това неравенство !!! То си е геометрична прогресия направо.... Колкото по голям ти е чепа и парите -толкова повече нараства желанието на Момата да има и да те разкара !!! :)
    Да знаеш от мене тази задача няма решение, тя е по трудна за решаване от "Теорията на относителността" на Айнщайн !!!!
    Така че разкарай този блог и вземай големият Чеп и някой лев и си ти !!! Забравих да ти кажа че дори чепа ти да не е толкова голям и парите ти да не са на пачки, номера е да убедиш Момата че ти си този с най големият и с на многото пачки...... това си е доказване на теория на вероятностите в тази Геометрична прогресия !!! :)

    И не забравяй - кърти здраво Момата за да ти е мирна главата !!!! :)

    То и Шелдън от "Теория на големият взрив" го кара по кротко от тебе........

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни статии

За вредата от озонаторите и йонизаторите на въздух

За вредата от позитивното мислене (положителното мислене) - какво мислят истинските психолози по въпроса

Как да решим проблема с обувките лесно – просто си купете с няколко номера по-големи обувки и сложете един или повече слоя допълнителни стелки

Снимане на публични и обществени места - правни аспекти

Блогът на Григор Гачев

Блогът на Майя Маркова

Блогът на Петър Стойков

Блогът на Begem0t

Блогът на Димитър Кръстев

Книголандия

Блогът на Александър Бизарски (Sparx)

Блог за книги

Блогът на chitanka.info

Блогът за икономика

Институт за пазарна икономика

Блог на Институт за радикален капитализъм "Атлас"

Пещерата на неандерталеца

Още блогове

Всички публикации в блога (цъкни тук за да се отвори архива)

Показване на още